Wat is goede lippenbalsem zonder glans?

Ik zoek goede lippenbalsem voor droge en dus gescheurde lippen. Welke kan ik gewoon bij bijvoorbeeld de kruitvat kopen die niet glanst (ik ben een man, dus vandaar)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
niko
10 jaar geleden
lippenbalsem is vet.dus het glanst altijd min of meer.
ik ben ook een man,kan gewoon hoor.
Amadea
10 jaar geleden
Van Dr. Swaab vind ik de lippenbalsem (Classic) de allerfijnste. Maar die wordt niet verkocht bij Kruidvat. Wel bij o.a. Etos en DA. Dat is gewoon verzorgende lippenboter die geen glans of kleur geeft.

Het beste antwoord

Goede lippenbalsem zonder glans is er zelden, volgens mij helemaal niet.
In de meeste balsems zit namelijk vaseline, dit zorgt er namelijk voor dat het snel geneest.
Ik gebruik graag lippenbalsem van labello --> Olijf Citroen, het klinkt raar... heeft geen smaak hoor ;) maar het werkt echt super! binnen twee dagen was ik van mijn gescheurde lippen af en binnen 4 dagen waren mijn lippen helemaal zacht en weer normaal.. Ik vond hem zelf niet echt bepaald glanzen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad ^^
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik purol, ik zie ook mannen met originele labello lopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blistex MedPlus verzacht droge, ruwe en gesprongen lippen en geeft gelijk verkoeling. De stoffen die MedPlus haar bijzondere werking geven, helpen de vochtbalans te herstellen. MedPlus helpt ook bij schrale lippen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zweer bij Louis Widmer. Dat spul is geweldig, en ik smeer het ook op andere ruwe plekjes (in de winter). Het is niet goedkoop in de aanschaf, maar omdat het zo snel werkt, heb je er maar heel weinig van nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Beurre de lèvres van Biotherm.
Binnen twee dagen heb je geen last meer van droge,gescheurde en schrale lippen.