Is sperma smeren goed voor je huid?

Is sperma goed voor je huid? Ik bedoel wanneer je dit op je huid smeert als zijnde een 'crème' . Ik ga het niet zelf uitproberen, is pure interesse haha.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
26.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik schat zo in dat het ongeveer net zo goed is als snot smeren, of willekeurig welke andere creme: niet. De huid is er bij uitstek op gericht om invloeden van buitenaf tegen te gaan.
Amadea
10 jaar geleden
Goeie reactie, stippel! Fijn dat je terug bent.
Ritsuka
10 jaar geleden
heather locklear deed dit toch?
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik heb het nooit geprobeerd, dus ik zou het niet weten. Maar... wordt sperma dan niet een soort van korrelig als het te lang buiten het lichaam blijft? Of gebeurt dat alleen onder de douche? Of hangt dat van de man af? Of van het materiaal van de douchebak?

Het beste antwoord

Sommige bronnen beweren van wel. Het zou te maken hebben met het bestanddeel 'spermine', een antioxidant. In het Townhouse Spa in New York kun je voor 180 euro een behandeling krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd wiens sperma dat is! (Dat zou ik toch wel willen weten voordat ik zo'n behandeling onderga...).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad :) Maar ik mag hopen dat het synthetisch verkregen spermine betreft. En het schijnt bv ook in grapefruits te zitten.
Pieter2011
10 jaar geleden
Dat zou ik toch voor die grapefruit kiezen, denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ook :)

Andere antwoorden (3)

Ja hoor dat is heel goed, dat is geen fabel. Wel ochtend sperma gebruiken en dan de hele dag laten intrekken. Om de 3 dagen herhalen voor het mooiste resultaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De natuurlijke PH waarde van de huid is 5,5.
De natuurlijke PH waarde van sperma is 7,2.

Het lijkt mij dus niet gezond om sperma op de huid te smeren.

Sperma is dus niet PH huidneutraal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan. Je huid wordt er echt gladder en zachter van en het geeft ook voeding aan je huid. Mijn man eet de avond ervoor veel ananas e.d. zodat het ook nog lekker ruikt (en smaakt) hihi, en het bevat bovendien veel proteïne.