Wat heb je nodig:

Olijfolie
Castor olie (wonder olie)
Een flesje

Vul het flesje voor de helft met Castor olie (wonder olie) en voor de helft met olijfolie. Dop er op en klaar! Heel simpel dus. Je kunt beter een klein beetje maken dan heel veel, want het bevat geen conserveringsmiddelen en dus bederft het sneller.

Een uitgebreid artikel van dit recept staat in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de volgende site staan verschillende face-wash-recepten,
Want het is maar net wat je wil, bv. Scrubben, Ontvetten...Wat?
Op http://www.beautygloss.nl/2011/03/25/natuurlijke-scrub-receptjes/
Suxes er mee!