Hoe kan ik mijn krullend haar weg krijgen?

Ik heb droog, dil, pluizig, lelijk krullend haar. Het is niet kroes, maar het zijn ook geen mooie krullen. Hoe kan ik mijn haar permanent steil maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dik*
Ritsuka
11 jaar geleden
Ga naar de kapper voor een goed kapsel en goed advies over je haar te verzorgen, dan heb je mooie krullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steil laten strijken, maar dat is niet permanent.
Ritsuka
11 jaar geleden
Strijken?

Antwoorden (3)

Door een keratine behandeling. Echt super. Kost wel aardig wat maar je bent wel meteen klaar. Op vakantieveilingen zie ik regelmatig zo'n behandeling geveild worden voor een topprijs. Dus ik zou het daar proberen :). Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad een keratinebehandeling is daarvoor een optie maar laat het alstublieft bij een erkende kapperszaak doen. Mijn nichtje heeft dezelfde behandeling ook gedaan en nu zit ze met allemaal stekeltjes boven haar hoofd en aan de zijkanten wel lang haar! Het ziet er niet uit! De desbetreffende kapper geeft niet thuis, ik zou er zelf een rechtzaak van hebben gemaakt. Weet wel dat een keratinebehandeling behalve duur ook niet permanent is, zodra je haar weer gaat groeien krijg je boven weer je eigen slag terug. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch wel een plus waard, dit is wel de beste manier van stijlen, geen enkele manier is voor eeuwig, de chemische methode is slechter voor je haar.
permanent steil weet ik niet of dat kan.weet wel dat je het met straighttang dus omgekeerde van krultang weg kan krygen maar volgens mij wordt je haar daar ook heel droog van omdat tang heet is.Je zou eens kunnen kijken op you tube.gewoon vraag intoetsen en krijg je filmpje te zien waar het allemaal wordt uitgelegd.Wat je ook kan proberen is je haar na het wassen vette conditioner even in laten zitten.Als je krul minder pluizig eruit ziet,kan je met wetlookcreme mooiere krul krijgen.Als je lang haar hebt,kan je het ook stukje korter laten knippen waardoor je mooiere krul krijgt als het nog nat is.op nat haar,goede conditioner of iets waardoor je haar minder pluist(ik heb geen krullen,helaas maar blondeer mn haar en als ik het niet goed behandel met goede conditioner,gaat het by mij ook pluizen,vandaar dat ik weet hoe vervelend dat is).erin laten trekken,desnoods laat je het zo even drogen omte zien of het echt werkt.Maar op you tube kijken kan ook geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan je haar permanent laten stylen bij de kapper. wel is het redelijk duur om je haar permanent te stylen en gaat je haar er wel dood van maar dat gaat het van normaal stylen ook! ik zou het als ik u was wel bij een goede kapper laten doen! succes ermee.