hoe kan ik die donkerrode blos op mijn wangen weg krijgen?

Ik heb al jaren een grote donkerrode, droge blos op mijn wangen. Ik heb al verschillende producten geprobeerd maar niets helpt. Ik gebruikte o.a. al een crème die je huid voedt en een vette zalf tegen de droge huid, maar deze hielpen ook al niet. In de zomer zie je de blos niet, of lichtjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Huisarts of schoonheidsspecialiste geweest?

Antwoorden (1)

Ga eens naar een schoonheidsspecialiste hiervoor, zij kan je huid beoordelen en de mogelijke oorzaak met je bespreken, maar ook de voor jouw huid geschikte creme en reiniging adviseren. Verder kan zij je helpen door je te leren hoe je je donkerrode blos kunt camoufleren, dmv camouflageproducten die ook voor jouw huid geschikt zijn. Naast de schoonheidsspecialiste kun je ook advies vragen aan je huisarts, deze kan je ook helpen, of met een creme, of met een verwijzing naar de dermatoloog, dit is een huidarts die gespecialiseerd is in dit soort zaken. Denk erover wat het beste bij jou past en probeer dat, lukt dat niet afdoende, dan heb je de andere optie nog.