Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er sites waar modellen gezocht worden voor het harsen van de benen?

Als ik google kom ik niet zover. Het gaat om regio Brabant. Ik kan me voorstellen dat er cursisten voor schoonheidsopleidingen zijn die modellen zoeken maar doen ze dat ook via internet of alleen in de eigen kring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt je aanmelden bij de scholen die les geven. Vaak nemen de leerlingen hun eigen modellen mee, maar er zijn leerlingen die niemand in hun omgeving kunnen vinden die geharst wil worden, of de haren tot de vereiste lengte willen laten groeien, in het begin van de opleidingen oefenen de leerlingen op elkaar, later komen er modellen bij aan ter pas. Probeer het hier eens, deze zit in den Bosch,
http://www.instituut-thomas.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Crea bedankt voor je antwoord. Ik heb contact opgenomen met een opleiding in de buurt maar die vragen er helaas bijna net zoveel geld voor als in een reguliere schoonheidssalon. Den Bosch is wat uit de richting voor mij maar bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet eens een oproepje in de plaatselijke krant, misschien dat daar iemand op reageert, die de opleiding doet en een model zoekt?
Niet geschoten is altijd mis. Sorry voor de late reactie, ik was m'n mailbox aan het legen en kwam toen deze reactie tegen, nog ongeopend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem ik lees de reactie zelf nu ook pas. Bedankt voor de extra tip!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding