Deze producten moet je zeker niet elke dag ‘ophopen’! Mousse, gel en serum kunnen je haar stroef of krokant maken, een extra laagje maakt het alleen maar erger. Heb je dus al spray of gel in je haar gedaan, accepteer het dan dat je de dagen er na met dit kapsel moet rondlopen zonder er verder veel aan te doen. Als je het iedere avond goed uitborstelt of uitspoelt is het geen probleem, dagelijks gel te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee , waarom als je voor de rest je haar verzorg . Niks mis mee wat wax of gel in je haar iedere dag .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist.
En veel meer valt er ook niet over te zeggen.
Nee, het is niet erg.
Je moet wel zorgen dat je haren goed wast. Want gel op gel kan, maar iedere keer gel op gel op gel is niet gezond.