Natte handen , door de extensions halen . Was je handen droog ze enigszins af en haal ze door het haar . Leg een schone thee doek over de extensions heen leg daar een vochtige thee doek over heen . Zorg dat de ruimte goed bevochtig wordt ,spuit evt wat met de planten spuit in de lucht .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een klein beetje siliconenspray op het synthetische haar voorkomt het statisch worden ervan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beetje vochtig maken heeft super geholpen!

Andere antwoorden (1)

Overdreven kammen kan statische elektriciteit veroorzaken, haal de kam er dus alleen door als dat noodzakelijk is. Gebruik na het wassen van je haar een cremespoeling. Laat je fohn zoveel mogelijk achterwege, ook de warmte daarvan kan de oorzaak zijn.

Toegevoegd na 45 minuten:
De link is gericht op synthetische pruiken, maar de tips zijn ook bruikbaar voor extensions.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik na het openen van de link op Onderhoud,
en vervolgens op synthetisch haar.