Krijg je bij de Kruidvat haarverf donkerbruin 4.0 rode gloed?

Ik heb mijn haar geverfd en heb nu een hele lelijke rode gloed over mijn haar.
Wil het graag opnieuw verven en dan zonder die gloed.

Iemand ervaring?

Groetjess

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat was je ondergrond ? Dus wat was je haar kleur hier voor en was dat al gekleurd ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nu een rode gloed hebt zal dat terug komen als je weer verft. Rood is overheersend. Wacht een paar weken voor dat je jet weer gaat verven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zelf blijven stunten, maar naar de kapper gaan. Die kan je haar kleuren zoals je wilt!

Antwoorden (2)

Je krijgt van deze verf geen rode gloed. Je kunt het er gewoon overheen verven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
donkerbruin hoort bijna zwart te zijn, onze evaringen met de haarkleuring van het eigen merk van het Kruidvat, zijn niet goed, donkerblond werd bij mijn dochter kastanjebruin, ook een rode tint dus, de kleuren vallen anders uit, dan de naam zegt. Neem een ander kleurprodukt, bijv Recital of Poly, kleur daar je haar mee, in de kleur die je wil, als je nu een donkere kleur hebt, met rode gloed, dan is dat rode moeilijk te onderdrukken, kies een gewone donkerbruin, er kan dan nog een beetje rode gloed doorheen komen, maar de kleur is dan warm donkerbruin, laat je het liefst adviseren in de winkel, ga hiervoor niet naar het Kruidvat, maar naar Etos of DA, omdat het niet mogelijk is, een goed advies te geven, zonder jou en je haar te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vanmiddag even naar de Etos geweest en heb meteen nieuwe haarverf gekocht (Schwarzkopf Vital Colors Donker Bruin 80) Wat zou je mij aanraden hiermee te doen (ik bedoel wanneer verven enzovoort.) Alvast bedankt voor de informatie dit heeft mij een stuk verder geholpen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vital colors is prima, doe eerst head and shoulders of andere anti roos shampoo op droog haar, laat dat 10 minuten tot een kwartier intrekken, spoel dit dan uit, daardoor slijt de kleur sneller, dus ook het rood, slijt al gedeeltelijk.
Als je de donkerbruine kleuring direkt over je al donkere kleur heen zet, wordt je haar nog donkerder dan het al is, als het iets lichter is als de kleur die je er nu in doet, dan krijg je een mooier resultaat, maar dat rood, kan er nog wel iets doorheen schijnen, wat een warme gloed geeft, ik vertrouw erop dat het dan mooi wordt.
Succes. Als je het meerdere keren, bij uitgroei of slijtage van de kleur, gekleurd hebt wordt het rood steeds minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je hulp, super!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan.