Bestaat er haarverf die 5 uur moer intrekken?

Ik had met een vriendin afgesproken om wat te gaan eten bij de Hema. Maar nu zegt ze dat ze haar haar wilde gaan verven op de dag dat wik hadden afgesproken. Dus ik vroeg aan haar of ze het niet in de avond kon gaan verven. Maar nu zegt ze dat haar haarverf 5 uur moet intrekken. Ik heb hier nog nooit van gehoord maar weet iemand of het echt bestaat of loopt ze me nu voor te liegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Misschien henna, maar denk eerder dat ze gewoon geen zin had
Rieneke1
11 jaar geleden
henna idd of andere plantaardige verf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow dat lijkt me sterk, maar inderdaad misschien Henna... dan nog een beetje een raar excuus.. om te verifieren zou je kunnen vragen wat voor haarverf ze gebruikt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt iedereen voor de hulpvollen reacties ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hierboven gezegd wordt klopt.
Ik heb zelf m'n haar een keer geverfd met Henna en dat is een natuurproduct dat je rustig 5 kan laten intrekken,maar als ze echt haarverf bedoelt liegt ze,want dat zou veel te lang zijn.
Dat laat je ongeveer 30 minuten inwerken,dan schuim je het op en laat je het (eventueel) nog 10 minuten inwerken.
Dus als je wil testen of ze liegt vraag je gewoon waar ze der haar nou eigenlijk mee verft.

Antwoorden (2)

Hoelanger je henna in laat trekken, hoe intenser de kleur wordt. Het kan dus zijn dat ze henna gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen echte haarverf dat vijf uur moet intrekken. Het was/is een smoes of ze heeft inderdaad Henna op haar haren gedaan. Dan nog is vijf uur erg lang.