Verkeerde verf in mijn haar. Wat nu?

Ik heb van kruidvat merk de kleur onder het zwartste zwart gekocht. Maar die kleur is veel te rood!
Ik gebruik nu gewone shampoo in de hoop dat de kleur sneller vervaagt.
Zijn er nog meer manieren om dit te herstellen? En na hoeveel dagen mag ik mijn haar alsnog het zwartste zwart maken?

Toegevoegd na 1 minuut:
De kleur is nu na gewone shampoo nog roder geworden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ketchup! Snel erin doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rood is mooier dan zwart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ketchup?! Dat gebruik je als je haar groen is geworden.. Dus, nu gebruik je groen om het rood op te heffen. Koop een matte/as kleurige verf of spoeling van dezelfde kleurhoogte.

Het beste antwoord

Zwart kleuren kan direct ! Hier over heen . Liefst na een dag niet gewassen te hebben . Of het mooi is ? Nee , het donkerste zwart is heel zwart . Maar over smaakt valt niet te twisten maar donker kan altijd . Maar dan met haar verf en niet met een zgn spoeling . Mij lijkt dat gebeurt is op een vrij lichte onder grond . Tip bewaar de verpakking en bon en ga terug en dan je geld terug of een betere nieuwe . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt, de donkerste kleur zwart is te zwart.
Het moeilijk een exact gewenste kleur in de winkel te kopen.
Achja, ik laat het nu gewoon uitgroeien.

Andere antwoorden (3)

Je kan proberen je haar met Head en Shoulders te wassen, dit is een iets agressievere shampoo voor haarverf.

Ik heb op het moment blauw in mijn haar , dit is echter wel semi permanent, maar voor mij werkt deze techniek redelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik Head & Shoulders op de juiste manier: aanbrengen op droog haar, 10 minuten laten inwerken en dan uitspoelen. Dan heeft het het meeste effect om een kleur sneller te doen slijten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor het bijvullende antwoord ;)
Ga naar een goede kapper, want dit kun je niet zelf oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat gebruikt een goede kapper wat een consument niet in handen kan krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MrTomaat, kennis en ervaring..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens, en buiten kennis en ervaring ook nog vaak speciale producten en/of apparaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mr. Tomaat, de doe het zelf-verven moeten altijd lukken, want anders koopt niemand ze meer. Dus doet de fabrikant er een overdosis waterstofperoxide in, en nog meer dingen die ik niet ken.
Een kapper heeft professionele verf, die beter van kwaliteit is en dus ook duurder. Daarbij heeft de kapper kennis en ervaring die het mogelijk maken de juiste dosering en de juiste kleuren te kiezen om tot het gewenste resultaat te komen. En dat is het verschil tussen mooi en lelijk verven.
Bron: mijn (dure en altijd goed vervende) kapper. En mijn eigen ervaring.
PS fietser12: uitgaand van een beperkt budget / een stuk wijzer door deze vervelende ervaring adviseer ik je een volgende keer zwarte henna te gebruiken, die bevat minder troep. Kijk bij het reformhuis of een erica-achtige drogist, niet bij kruidvat. Wat ze daar als henna verkopen is vaak geen echte henna.
Natuurlijk kun je dit oplossen. Wacht een weekje of twee en knal er een nieuwe zwarte verf in. Ik raad je aan John Frieda, of L'Oreal endan de iced of icing collection. Lukt altijd bij mij en krijg een hele mooie kleur