Ik heb rood haar en ik wil het er graag uit hebben. Hoe moet dat?

Ik heb me haar laten verven bij de kapper,
Ik vroeg of het bruin mocht, met een beetje rood erbij.
Maar nu is mijn hele haar rood..
Dit is eigelijk de eerste keer dat ik ontevreden ben met de kleur, dus ik heb er heel weinig verstand van.
Kan ik dit er zelf uit halen of moet ik daarvoor echt weer naar de kapper?

Gianna.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het beste kun je terug gaan naar de kapper en vertellen dat je niet tevreden bent, zij zullen dit dan waarschijnlijk gratis voor je herstellen. Zelf iets ondernemen is is in dit geval moeilijk, omdat je niet weet welke kleur de kapper en welk product deze heeft gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi rood is niet lelijk. Maar ik zou eerst een paar dagen wachten, je haar goed verzorgen en dan weer naar de kapper gaan.