Hoe krijg ik een gezonde huidskleur?

Ik krijg vaak de vraag of ik ziek ben of dat ik slecht uit zie. Dat klopt ook, ik heb van mij zelf een heel witte huidskleur. Nou was ik er zat van en heb de afgelopen maand gebloedprikt, hier is niets uitgekomen wat leidt tot deze witte huidskleur.
Heeft iemand een oplossing om nog enigzins een gezonde kleur te krijgen?
Jongen, 16 jaar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (6)

Zorg voor gezonde voeding en breng elke dag minstens een kwartier in de buitenlucht door. Sport en beweeg flink, zodat je een goede doorbloeding krijgt. En je kunt als hulpmiddel wat roze poeder uit een potje op je wangen masseren. Misschien heb je een zus of vriendin die je daarbij kan helpen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook al veel met je kleding (kleur!) keuze oplossen. Van zwarte en grijze kleding lijken veel mensen vaal in het gezicht. Even wat kleuren uitproberen dus!
Je kunt proberen een zonnenbank te bezoeken . Er bestaan ook crémes voor om een bruinere kleur te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezond eten en drinken zijn natuurlijk heel belangrijk, je kunt overwegen
Nivea for men Summer Look te gaan gebruiken, dat is een dagcreme voor mannen, waarin een beetje bruin zonder zon verwerkt zit, je huid wordt er niet oranje van, maar krijgt na een paar dagen gebruik, een 's zomers bruin tintje, vergeet niet je hals mee te smeren en na gebruik je handen te wassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken het probleem hoor, ik ben geen albino, maar ik heb een super bleke huid, ik ken niemand die witter is dan mij, terwijl ik nog wel bruin haar en bruine ogen heb.. er is hier alleen niks aan te doen, behalve de zonnebank of bruiningscreme, maar dat moet je dan ook weer zo vaak bijhouden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve dat dit geen antwoord is maar een reactie wil ik je het gebruik van bruiningsapparaten als zonnepanelen ten sterkste afraden. Ik heb ook een hele lichte huid, ben vroeger vaak verbrand in de zon als was ik met factor 30 ingesmeerd. Ik had een moedervlekje onder mijn borst, altijd al gehad. Deze begon vorig jaar ineens te groeien en dit jaar heeft de arts hem moeten wedstrijden, een melanoom, een ernstige vorm van huidkanker. Niet dat elke nederlek dat is, alleen moedervlekje die van kleur en vorm en grote veranderen. Iedereen heeft er kans op, maar gebruik van zonnestralen en zonnepanelen kan dit bevorderen, zeker mensen met een heel lichte huid, licht haar en blauwe ogen maken meer kans. Neem dat risico niet.
Misschien draag je kleding in kleuren die je bleek maken. Het maakt veel verschil wat je draagt. Ga maar eens met daglicht voor een spiegel staan en houd verschillende kleuren truien/shirts bij je gezicht. Je zult zien dat je bij sommige kleuren bleker lijkt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt misschien heel gek maar probeer eens iedere dag jou huid te scrubben.
Hierdoor komt de doorbloeding beter op gang en kan je huid weer gaan opbloeien.
Voldoende drinken en gezond eten en dan komt het zeker goed.
Mocht je er gen baat bij hebben dan een schoonheidsspecialist bezoeken en jou huid laten analyseren om zodoende een effectieve behandeling te kunnen ondergaan.
En schamen hoeft niet ook al ben je een jongen.