hoe krijg ik mijn haar blonder?

ik wil mijn haar qat lichter want nu in de winter krijgt het bij mij een hele lelijke donkere kleur. ik wil liever niet verven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (4)

Je kunt de shampo van andrelonzomerblond proberen. hierdoor word het een paar tinten ligter. Verder kun je als de zon nog een schijnt wat citroensap in je haar doen en even in de zon gaan staan. Let hierbij w goed op. Het verkleuren gaat snel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan verschillende manieren proberen. Het meest natuurlijke is het gebruik van citroensap en bij afwezigheid van de zon, kan je het ook gewoon föhnen:

http://www.beautyblog.nl/blond-haar-zonder-verf/0502/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat enkele eetlepels kamillebloempjes enkele uren weken in lauw water of 10
minuten koken en gebruik dit aftreksel gezeefd als laatste spoeling. Herhaal dit
regelmatig bij het haren wassen. Het haar zal tot enkele tinten lichter opbleken.
-Voeg enkele druppels kamille olie toe aan de shampoo tijdens het haren wassen.
Ook dit moet regelmatig herhaald worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig zijn er ook andere mogelijkheden om je haar zonder het te verven blonder te maken!

Shampoo

Er zijn veel merken die shampoos hebben voor blonder haar. Zilvershampoo is een van de meest favoriete shampoos onder blondines. Met zilvershampoo wordt je haar nog blonder en mooier. Het unieke aan deze shampoo is dat het de gelige gloed uit je haar haalt. Met zilvershampoo krijg je dus platinablond haar.

Guhl Oplichtend

Gulh Oplichtend is een goedje wat je haar blonder maakt. Het bestaat uit waterstofperoxide en beschermende stoffen. Je kunt het voor een klein prijsje bij de drogist kopen. Natuurlijk is dit ook niet al te best voor de conditie van je haar, maar het werkt wel goed!

Citroensap

Een van de ouderwetse manieren om je haar te blonderen is citroensap in je haar. Als je met citroensap in je haar even in het zonnetje gaat zitten, licht je haar op. Geen zonnetje te bekennen? Dan kan je ook een föhn gebruiken. Pas op dat je niet teveel citroensap gebruikt, want dan word je blonder dan dat je wilt. Ook moet je het niet te vaak gebruiken, want het wordt hier erg droog van.

Kamillethee

Van kamillethee schijnen je blonde lokken op te lichten. Je kunt het, net als met citroensap, in je haar smeren en in de zon gaan zitten. Ook kun je elke dag je haren wassen met kamillethee. Je haar wordt heel subtiel wat blonder en het krijgt een mooie glans.

Blondspray

Blondspray licht je haar 1 tot 2 tinten op en het resultaat is in 80 procent van de gevallen erg natuurlijk. Het nadeel van blondspray is dat het door blijft werken, de kleur kan na een dag dus nog steeds flink veranderen. Ook hier moet je niet teveel van gebruiken, want het kan je haar flink beschadigen.

Toegevoegd na 25 seconden:
http://www.beautyblog.nl/blond-haar-zonder-verf/0502/