Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je nagellak langer gebruiken?

Ik wil graag weten hoe je nagellak langer kan gebruiken. Mijn nagellak potjes drogen altijd in een mum van tijd uit. Hoe blijven deze langer vloeibaar?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

De dop altijd goed op het flesje sluiten en als het hard is geworden dan Nagellakverdunner toevoegen:

http://www.nageldiscounter.nl/vmchk/nagellakken/verdunners/nail_perfect_-_nagellakverdunner_15_ml.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een nagellak zit een stof die deze enerzijds vloeibaar maakt en anderzijds verdampt zodat de nagellak snel kan drogen.
Bij een sneldrogende nagellak is dit veel extremer dan als bij een normale nagellak.
Het is dus belangrijk om je potje niet te lang open te laten staan, ook het goed sluiten is er belangrijk. (na sluiten potje even schudden, dan sluit de fles nog beter)
Ook de nagellak rechtop bewaren en niet te warm kunnen schelen.
Een andere manier om nagellak te besparen is om een nagellak te nemen die goed dekt en lang blijft zitten, dan heb je immers minder nagellak nodig.
Tip: Pupa Milano nagellak, blijft goed zitten en heeft over het algemeen een hele goede dekkingsgraad.

http://www.pupawinkel.nl/Pupa-Nagels/Bekijk-alle-producten.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet even in het potje nagellak spugen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik merk dat de nagellak iets dikker gaat worden(dat merk je vanzelf als je je nagels lakt)dan doe ik er altijd een beetje nagellak remover bij.
Even schudden met het flesje en eventueel de remover er goed door mengen(doorroeren met een stokje/prikkertje oid)en je kan het weer een tijdje gebruiken.
Ik doe trouwens hetzelfde met mascara en eyeliner maar dan met een beetje lotion of water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bewaar de nagellak in de koelkast. Bijvoorbeeld in de deur, naast de eitjes. Werkt perfect volgens vrouwlief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okay, maar de eieren gaan toch in de koelkast. Ik weet niet hoelang je de koelkast open laat staan, maar van die 30 seconden per keer krijgt zo'n ei niets.
AL je nagellak? Dan laat je ze of te lang openstaan, of ze sluiten niet goed af als ze dicht zijn. Je moet ze stevig dichtdraaien elke keer, maar nog belangrijker: laat de randen netjes en schoon! Als je elke keer dat kwastje afstrijkt aan het potje, blijft er na verloop van tijd droge resten zitten. Die verhinderen dat je het potje luchtdicht kunt afsluiten, en laten zo de nagellak sneller uitdrogen. Zodra je die ziet moet je ze er even afkrabben en het randje schoonmaken, en wat voorzichtiger afstrijken helpt het ook voorkomen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
schoonmaken: met een watje met nagellakremover, voor de duidelijkheid :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding