Hoe haarspoeling zo snel mogelijk vervagen?

Ik vertrek zondagavond naar Tsjechie voor een midweek, dus dacht dat het wel mooi was om mijn haar een tintje donkerder te maken (vrijdagmiddag). Helaas is het nu gewoon bijna zwart en ziet het er heel onnatuurlijk uit.. Hier baal ik zo erg van!! Is er een goede manier om de spoeling zo veel mogelijk te vervagen zodat ik zondag met een "normaal kapsel" over straat kan..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Zo vaak mogelijk met antiroos shampoo wassen helpt goed om de kleur snel te vervagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een paar keer te wassen met Head & Shoulders, dat zijn de wat agressievere shampoo's. Als je gaat zwemmen in bijvoorbeeld chloorwater of zout zeewater kan het ook vervagen (en daar is het nu erg lekker weer voor). Als dit allemaal niks uithaalt kun je bij de kapper vragen om een blondeerspoeling. Dat is een beetje blondeerpoeder, water en shampoo (ze doen het wel eens met peroxide maar dat is denk ik te heftig, dan bleekt het meteen). Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik ga zo maar even langs de kapper dan.