Kan het zijn dat verf niet goed hecht op je baar?

Ik heb het namelijk al 2 keer midden-bruin geverft. Ikzelf heb donkerblondhaar. Heb het 1 keer bij de kapper laten doen en 1 keer zelf met een pakje van john frieda permanente haarkleuring, dat werkte trouwens wel goed. Maar na allebei de keren werd me haar na 2 weken blonder, terwijl het gewoon echt verf is. Iemand idee hoe dit kan?

Toegevoegd na 55 seconden:
oeps.. baar=haar, foutje

Toegevoegd na 8 minuten:
ik wil het juist midden-bruin houden, maar mijn haar wordt na 2 weken blonder als ik het heb geverd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Word lichter door de zon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
John frieda is bagger probeer eens garnier of l'oreal...

Antwoorden (2)

Met welke shampoo was je? Geverfd haar verkleurd altijd wat, door de zon, door het wassen, door het zwemmen in cloor- zout zeewater.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikzelf heb dat ook al veel voorgehad. Dat men donkere kleur snel vervaagde. Je moet dan ook een shampoo gebruiken voor gekleurd haar. Ik zou als ik van jou was naar een kapperswinkel gaan in plaats van de supermarkt. Indien je liever je producten in een supermarkt, die van studio live van shwarzkopf vond ik ook wel altijd goed of belle color van garnier. Mijn haar bleef lang donker door studio live ( grote blauwe verpakkingen )