Komen er zwarte haren terug op mijn bovenlip?

Ik had voor de grap (iets tussen mijn vriendin en mij) mijn blonde haartjes op bovenlip gescheerd (ik ben blond dus je ziet mijn haartjes niet) maar nu ben ik bang dat ze terug komen maar dan zwart. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan. Echter hoef je niet gelijk een hele zwarte bos te verwachten. Scheren zorgt er wel voor dat de haren dikker worden als ze terugkomen. Maar na een keertje merk je daar weinig van.

In het vervolg kan je ze beter (laten) epileren of harsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de haartjes zullen wel weer teruggroeien, maar de kleur zal niet veranderen. het worden dus weer gewoon blonde haartjes.
11 jaar geleden
Ja, maar niet zwart. Je kunt het beste een pincet kopen en het daarmee weghalen ipv scheren. Als je het scheert komen de haartjes harder/dikker terug. Ook kun je leren om met kartoen draad je bovenlip haren weg te halen.
Zie link