hoe duur is het ongeveer om je haar zo te laten verven en is dit ook realistisch??

http://s1123.photobucket.com/albums/l559/glamww/Glam2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan wel, verschild per kapper over de prijs en kwaliteit. Je kan 15,- kwijt zijn en bijv. 150,- bij een betere kapsalon. Het is maar net wat je fijner vind en vertrouwd..

Duurdere kapsalons zeggen niks over de kwaliteit, bij een Turkse kapsalon voor een tientje kan je ook met een tevreden gevoel de deur uit lopen. Bij de duurde ook wel, voel je alleen even wat meer in je portomonee..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
was 30 euro xD toch voelde ik mijn portomenee xXDD

Andere antwoorden (1)

dat is heel verschillend zoals de gene voor mij al zegt maar als je er niet teveel voor wilt uit geven zou ik eens kijken voor een kappersacademie in de buurt, dan wordt het gedaan door iemand die een kappersopleiding volgt wel al zo ver is dat hij onder begeleiding mag verven. Zelf prima ervaring mee. ik weet de prijs niet meer maar was zeker onder de 20 euro.