Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste een french manicure aanbrengen?

Hoi allemaal, ik wil graag weten hoe je een mooie french manicure maakt. Mijne mislukt de hele tijd. Hoe krijg je een witte strakke lijn op de nagel tip? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
821
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd (klinkt raar misschien) schilderstape, waarmee ik de rest van mijn nagel afplak. Zo kun je kiezen hoe dik de lijn moet worden en wordt ie mooi recht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn verschillende manieren: de al vermelde schilderstape, van die ringetjes om de geperforeerde gaatjes in een blad stevig te houden, plakband en nog zoveel meer. Maar wat ik aanraadt is eens op youtube te gaan kijken, gewoon french manicure intypen. Dan krijg je heel veel filmpjes, waarschijnlijk wel veel in het Engels. Of als je wat geld teveel hebt een cursus volgen. Maar vooral veel oefenen, op jezelf en op anderen, dat gaat meestal wel makkelijker. Ik doe het ook ooit bij mezelf en dan zo goed mogelijk maar mijn mislukte stukjes haal ik weg met een schaartje (oppassen is heel slecht voor je nagels!) of als het gaat gewoon met nagellak remover op een wattenstaafje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de French liner van Herome gaat het makkelijk en snel:
www.herome.nl/6/.../Herôme_French_Liner/product_details.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd (klinkt raar misschien) schilderstape, waarmee ik de rest van mijn nagel afplak. Zo kun je kiezen hoe dik de lijn moet worden en wordt ie mooi recht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding