hoe krijg je roze haarverf van je handen?

Ik heb een flesje roze haarverf gekregen, heb die zojuist in gedaan en daarna de handschoenen weggegooid. Toch nog een plekje gevonden wat was overgeslagen, dus dan maar snel met de blote handen. Nu krijg ik die verf dus met geen mogelijkheid meer van mijn handen af? Heb al van alles geprobeerd: zeep, babydoekjes, haarverfdoekjes, acceton.. Zijn er andere dingen die wel werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

: Dat kan met sigarettenas. Je handen ermee insmeren alsof het zeep is, handen wassen en het is weg.

:
En volgende keer handschoenen gebruiken :)

:
Niet smeren, maar goed erover heen wrijven, als een soort scrub zeg maar…

:
En als je geen sigaretten hebt, kan het waarschijnlijk ook met wierook-as…

En anders kun je citroensap proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ze schrobben met chloor.

Daarna let zo lang wassen en weken tot de chloorlucht er weer af is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer citroensap en aceton(nagellakremover), aceton hielp best wel goed by mn ma toen ze perongeluk een stukje van haar voorhoofd mee ging verven x3,, Ohh en.wel ff creme smeren na het gebruiken van aceton, het is tenslotte best slecht voor je huid^^