Waar kan ik een goed nagelstempelsetje kopen?

Ik heb de stempelset van Essence gehad maar deze werkte niet. Ik moest te hard drukken waardoor het plaatje kapot ging. Wie heeft er ervaring mee en kan mij zeggen wat een goed setje is.

Hoeft niet een heel uitgebreid setje te zijn, Gewoon een leuk setje om iets leuks mee te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via de webshop van Konad kun je stamping sets kopen van goede kwaliteit! Veel verschillende figuurtjes en je kunt het aantal figuurtjes uitbreiden door 'image plates' bij te kopen. Konad is ook niet erg prijzig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb gekeken en ze hebben hele leuke plaatjes.
Ik heb hem ook van essence en bij mij werkt hij wel goed.
Je kan van essence ook nieuwe plaatjes kopen en speciale nagellak die iets dikker is. Dan werkt hij veel mooier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb best lang geoefend nog en het lukt aardig. Bedankt voor je reactie.