Hoe doe je niet teveel AfterShave Balsem op?

Ik scheer me nog niet, maar ik gebruik weleens Aftershave Balsem, voor de geur.
Dit doe ik op de plekken waar je je normaal scheert (je wangen en je hals).
Maar hoe weinig balsem ik ook neem, het blijft bij mij heel vettig en dan ga ik glimmen.

Ik heb de Axe Skin Contact AfterShave Balsem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dan zou ik, als ik een man/jongen zou zijn het inplaats van op mijn gezicht op mijn borstkas smeren, gewoon net ietsje meer als dat je op je gezicht zou doen. AEX ruikt heerlijk en best wel sterk, dus als het enkel om het heeeeeeeeeerlijke luchtje gaat zou ik dat doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
AEX??? Echt? Nee ik bedoel natuurlijk axe.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook goeie tip, thx

Andere antwoorden (4)

beetje op een watje

Toegevoegd na 46 seconden:
en dan deppen
op gewenste plek

Toegevoegd na 48 seconden:
en dan deppen
op gewenste plek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doe echt maar een heel klein beetje op je vingertoppen
tip even an op je wangen en hals. kan niet fout gaan, of te veel zijn, zo'n heel klein tippeltje, geeft net de geur.
omdat het zo weinig is: herhaal het rustig 2x per dag. leer goed doseren. ik word er ook steeds beter in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Balsem is van zichzelf een vettige substantie. Je kan óf nog minder gebruiken óf overstappen op een lotion of een gel.
Lotion is als een watertje, zit soms alcohol in, geparfumeerd of ongeparfumeerd, net wat je prettig vind; je splasht het op je gezicht.
Een gel breng je met je vingertoppen aan, bevat geen vetstofjes en kan wel of niet geparfumeerd zijn. Ik denk zelf dat dat de beste oplossing voor je is, omdat je aangeeft dat je je nog niet scheert. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog minder gebruiken, bv alleen een heel klein beetje op je hals!