Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

binnen hoeveel dagen mag je ruilen bij de tuinen?

Ik heb vandaag een kleurspoeling gekocht bij De Tuinen maar ik wil eigenlijk een tint lichter, weet iemand toevallig of ik dit kan ruilen en zoja binnen hoeveel dagen?

Toegevoegd na 42 seconden:
op de bon staat er niks over ruilen en/of terugbrengen

Toegevoegd na 48 seconden:
op de bon staat er niks over ruilen en/of terugbrengen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Indien het produkt niet ondeugdelijk blijkt te zijn, is er geen wettelijke bepaling mbt ruilen/terugbrengen. Elk winkel heeft zo zijn eigen voorwaarden.

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Een_product_ruilen_of_terugbrengen

Echter, als jij morgen teruggaat naar de Tuinen met een ongeopende verpakking, zullen ze niet zo moeilijk doen, temeer daar je het wilt ruilen voor een lichtere tint (geen heel ander produkt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook op de site kan ik geen info voor je vinden. Ik weet dus ook niet of je het kan ruilen, als antwoord op je vraag. Als ik logisch denk, dan lijkt het me van wel. Zolang de product nog niet open is zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om het te ruilen voor een andere tint, maar ga dan wel zo snel mogelijk terug naar de winkel. Succes :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding