binnen hoeveel dagen mag je ruilen bij de tuinen?

Ik heb vandaag een kleurspoeling gekocht bij De Tuinen maar ik wil eigenlijk een tint lichter, weet iemand toevallig of ik dit kan ruilen en zoja binnen hoeveel dagen?

Toegevoegd na 42 seconden:
op de bon staat er niks over ruilen en/of terugbrengen

Toegevoegd na 48 seconden:
op de bon staat er niks over ruilen en/of terugbrengen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Indien het produkt niet ondeugdelijk blijkt te zijn, is er geen wettelijke bepaling mbt ruilen/terugbrengen. Elk winkel heeft zo zijn eigen voorwaarden.

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Een_product_ruilen_of_terugbrengen

Echter, als jij morgen teruggaat naar de Tuinen met een ongeopende verpakking, zullen ze niet zo moeilijk doen, temeer daar je het wilt ruilen voor een lichtere tint (geen heel ander produkt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook op de site kan ik geen info voor je vinden. Ik weet dus ook niet of je het kan ruilen, als antwoord op je vraag. Als ik logisch denk, dan lijkt het me van wel. Zolang de product nog niet open is zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om het te ruilen voor een andere tint, maar ga dan wel zo snel mogelijk terug naar de winkel. Succes :-)