Is droogshampoo slecht voor je haar?

11 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik gebruik van Syoss, haar is minder vet, maar wel dof en ruikt naar dat spul uit de fles.
En als je kriebel hebt op je hoofd heb je ineens wit poeder onder je nagels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik al jaren van schwarzkopf, en in nood, niet lachen zelfs menthol talkpoeder, prima.

Het beste antwoord

ik zat op school was denk ik 15 jaar en een vriendinnetje kwam met ander haar op school, anders ik zag het niet, oh ja ze had een witte scheiding...
in de pauze heeft ze het een beetje verspreid, maar dat was dus mijn ontmoeting met droogshampoo van schwarzkopf...

lang verhaal kort: tot op de dag van vandaag ruim 40 jaar later gebruik ik dezelfde droogshampoo !

nee, het is niet slecht voor je haar, ik heb nog steeds een enorme bos, gelukkig !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier een dame die zegt dat je haar er dof van wordt en je krijgt er jeuk van:
http://raponsje.forumup.be/about2912-raponsje.html
Lijkt me dat wassen met water altijd beter is, en dat droogshampoo alleen in een soort 'noodgeval' nuttig is.
(Noodgeval tussen quotes want is het 'nood' als je een dag je haar niet wast? Lijkt me niet.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Ik heb nogal snel vet haar en dat 'zit' het niet meer lekker. Ik dacht, misschien is het een uitkomst.
heb het zelf een paar keer gebruikt, geen probleem met mijn haar. wel stonk het daarna verschrikkelijk naar de lucht er van.

let goed op welk merk je koopt, daar kan ik je geen advies over geven helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het af en toe gebruikt is er niets aan de hand.
Maar als je teveel droogshampoo gebruikt is het ook weer niet goed (het droogt je hoofdhuid uit).

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.sweetbeautylife.nl/droog-shampoo/