Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een draadloze krultang aanschaffen? Een soort 'reis krultang'

(voor festivals en kamperen, dus liefst klein en niet te duur, is niet voor veelvuldig gebruik)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou deze vraag even onder een ander onderwerp plaatsen. Ik geloof niet dat de mensen die verstand van elektriciteit ook van huid haarverzorging en make-up hebben. Waar op wil je dat je krultang dan op werkt? Gas is levensgevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt van dat gas, er is onlangs nog een krultang op gaspatronen ontploft, ik geloof ook niet dat ze hier nog in de handel zijn. Ze zijn nog wel sporadisch te vinden in België. Dus ik neem aan dat er eentje op batterijen bedoelt? Dat wordt krulspelden draaien want ook die zijn moeilijk te vinden. Ja voor €135,- maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb geen idee van draadloze krultangen, maar wel voor een soort reis krultang. Bijvoorbeeld van Babyliss: http://www.krultangwebshop.nl/product/babylisspro-mini-krultang/48218/

Handig om mee te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding