Blauwe aderen op borsten goed zichtbaar, is daar iets aan te doen?

Het is misschien een rare vraag maar op mijn beide borsten zijn goed de blauwe aderen te zien, ik erger mij hier enorm aan ik zou het graag wat willen verminderen is dit mogelijk op een of andere manier?

Toen ik het op google op zocht kwam ik eigenlijk alleen maar tegen dat dit voorkomt met zwanger schap maar dit is 100% zeker bij mij niet het geval.
Ook komt het niet door het warme weer want het is altijd zichtbaar.

Hoop dat iemand oplossing weet.
al is het maar om het een beetje te verminderen.
ik gebruik trouwens al wel zelfbruiner maar heb niet het idee dat het daardoor minder zichtbaar word.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
73.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
make up?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zoek eerlijk gezegd liever iets wat voor langere tijd werkt want het is gewoon voor mijn eigen gevoel zeg maar.. maar toch bedankt voor het meedenken! Liefs,
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb dit omdat ik zo bleek ben. Ik zie er niks ergs aan, vind het wel grappig. Op mijn handen is het ook heel duidelijk, kan zo bloedvaten volgens van pols naar vingertop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja op mijn armen en benen is het ook wel goed te zien alleen vind ik het daar niet zo erg,
Ritsuka
11 jaar geleden
bij mij is het juist op de plek van bloed afnemen weer niet goed zichtbaar. Daar prikken ze dus altijd mis.. *zucht*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig hoef ik eigenlijk nooit bloed te prikken..

Het beste antwoord

Topless zonnen kan het enigszins verminderen omdat je door een witte huid de aders makkelijker ziet dan door een gebruinde huid. Verder zal je je er inderdaad bij neer moeten leggen, is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zal alleen kunnen door te zorgen dat je een dikkere huid krijgt. Maar voor je gezondheid is dat niet goed, want je zou dan meer vetten moeten gaan consumeren. Wat is belangrijker: gezond zijn met een dunne huid, of ziek zijn met een dikke huid?
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke jammer! dan kies ik idd voor gezond.. maar hoop dat iemand misschien toch nog oplossing heeft waar ik het bestaan nog niet van weet.. bedankt voor de reactie.
Liefs,
Dit zou kunnen zijn doordat je ongesteld bent, of op het punt staat ongesteld te worden. Verder komt het normaal gesproken vooral bij zwangerschappen voor, misschien is het mogelijk dat je in de beginfase van een zwangerschap zit en het zelf nog niet merkt, al weet je natuurlijk zelf het beste of er een kans is dat je zwanger bent geraakt de laatste maanden. Als het blijft aanhouden, kun je het best een bezoek aan de huisarts brengen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Trouwens ook zichtbaar als je dun bent en niet zo veel vet hebt, dan zie je ze waarschijnlijk ook bij o.a. je pols en je voet.

En probeer je niet teveel te ergeren, anderen zien het normaal gesproken toch niet, en als het wel zichtbaar is zal de persoon die het ziet niet letten op blauwe aderen, denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Als je de vraag goed leest dan zie je daar in staan dat ze het altíjd heeft en niet zwanger is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de vraag staat niet letterlijk dat ze het altijd heeft, al kun je dat er wel uit opmaken. Vandaar ook mijn toevoeging, die op haar wellicht meer van toepassing is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, het is idd altijd..
maar klopt ook dat ik niet een van de dikste ben en het is ook goed zichtbaar op meer plekken alleen op mijn handen en voeten enz erger ik mij er niet zo aan. Haha met dat laatste stukje heb je waarschijnlijk ook gelijk , en als er niets aan te doen is zal ik me daar bij neer moeten leggen maar hoop nog even dat iemand gouden tip heeft.Vragen kan in ieder geval geen kwaad lijkt me :) Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vragen kan zeker geen kwaad, maar behalve cosmetische veranderingen kun je er weinig aan doen, het hoort bij het uiterlijk van de mens :)
Je kan de aderen verbleken door een concealer/foundation/poeder te gebruiken. Je kan tegenwoordig veel filmpjes op youtube vinden, waar je wordt uitgelegd hoe je het beste make-up kan aanbrengen.