ik heb zwak, statisch, en een beetje kroes haar, hoe krijg ik dat weer mooi?

ik heb zwak haar, het is veel , maar ook kroezig, het is niet 1 geheel. weet iemand hoe ik het mooi krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Keratine behandeling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een herstellende shampoo proberen, hoewel ik zelf denk dat dat er eigenlijk niet veel aan verandert.
Misschien gezonder gaan eten, dat helpt meestal beter dan al die shampoos en conditioners.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleem wat bij mij wel helpt is amandelolie in het nog natte haar is heel goed koop en je doet er lang mee, of nat haar en dan schuimversteviger erin kneden maar dan heb je wel krullen maar dan pluist het niet maar daarna dan niet borstelen anders is het effect weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het met een beetje olijfolie. Goed uitspoelen met shampoo. Je haar wordt na een paar wasbeurten lekker zacht en soepel.