Weet iemand een fijne vloeibare foundation voor een lichte, droge huid?

Ik zoek een fijne vloeibare foubndation voor een lichte droge huid. Ik krijg namelijk snel schilfertjes op mijn huid van foundation. De vorige foundation die ik had was van de HEMA en ook die van de DA vond ik niet fijn. Heeft iemand een tip? Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

ik gebruik alles van "de tuinen". dat werkt perfect. kruidvat etc. werkte niet. Het beste kan je voor een droge,gevoelige huid doen als je schilfertjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin met je gezicht te scrubben en te reinigen, breng daarna een hydraterende dagcreme aan en vervolgens een foundation op oliebasis, het merk maakt niet veel uit, er is veel keus. oa Maybeline, Clinique en Max Factor hebben foundations op oliebasis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb veel goeie dingen gehoord over de Catrice Photo Finish foundation! Veel mensen zijn er lyrisch over, heb m zelf niet getest want ik heb een vrij vette huid. Maar gezien de prijs (rond de 4/5 euro) is het het proberen waard :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een hele goede. Ik heb hem zelf ook alleen ben ik er echt te licht voor. Maar heb hem op het werk laten gebruiken en zijn nu al 6 collega's fan van : )
Het huismerk van Kruidvat, Essence heeft een vloeibare foundation in verschillende tinten die aanvoelt als een creme. Smeert heel makkelijk op en denkt behoorlijk goed. Als je gevoelig bent voor cosmetica dan heeft het merk Vichy bij de apotheek ook verschillende getinte cremes of foundations. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt geen schilfers van de foundation. Maar door de foundation zie je ze wel vlugger. Je moet iig NOOIT voor een matte foundation gaan. Verder moet je echt je huid beter gaan verzorgen. Ik weet niet wat je budget is maar anders zou ik zeggen mac. Die hebben echt voor elke huidskleur een foundation. Ik zelf heb die ook en lancome. Verder zou ik een primer aan raden. Van loreal of catrice.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De producten van Oriflame zijn heel fijn. Oxygen Boost Foundation. Te vinden op www.partnerinn.nl/oriflame.html in de pdf brochure op pag.37 Oriflame is niet te koop in de winkel, alleen online of Adviseuse bij je in de buurt.