Hoe kan je acne littekens van je rug zsm wegkrijgen ?

Ik ben al een tijdje onder behandeling van dermatologie voor acne littekens op me rug maar het gaat vrij langzaam, dus als iemand nog wat anders weet met goede ervaringen deel het.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga (niet te vaak) onder de Zonnebank, daardoor wordt de huid bruiner en valt het minder op.

Antwoorden (4)

Het klopt dat het lang duurt, helaas is dit niet anders. Als je al een behandeling krijgt kan je beter aan je behandelaars nog alternatieven vragen, maar ik denk dat geduld echt nodig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb op andere plekken last van acne littekens.

Volgens mijn dermatoloog werkt Bio-Oil Goed.
De littekens worden minder opvallend. Alleen wel lastig om op je rug te krijgen.
Andere optie is Biodermal Littekenen creme
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat verkoopt Bio-Oil eigen merk.
Ook littekencreme en vitamine E creme (eigen merk ) werken goed .
Klant bij ons in de winkel kreeg dat advies van dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb voor een noemenswaardig litteken (6 hechtingen) in mijn lies anderhalf jaar lang elke avond een beetje Bio oil gesmeerd. Resultaat, jaja de aanhouder wint, litteken is weg!