Is stria volledig weg te krijgen dmv creme's, lotions e.d.?

Zo ja? Wat zijn de aanraders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net een vraag gesteld of de meso derma roller werkt. Dit is een soort cilinder die oa ook zou helpen bij striae. Er wordt positief over geschreven en gesproken. Ik ben er nog niet helemaal uit maar welicht heb je ook wat aan de antwoorden bij mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel ik zal even kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/goeie-creme-striemen-weg-werken.122212

Antwoorden (3)

Helaas, het zijn n.l. littekens die eerst een tijd rood zijn en later worden ze wit van kleur. Je zou er calendulacreme op kunnen smeren, maar echt weg gaan ze niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb altijd gedacht dat striae niet te verminderen of verwijderen is, maar kennelijk is er toch het e.e.a. mogelijk. Zie onderstaande links. Er is op google trouwens nog veel meer over te vinden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb al zowat alles geprobeerd ..maar niets hielp . ik was alleen veel geld kwijt. En uiteindelijk zijn na verloop de stria wit gekleurd en vallen ze niet meer zo op . ( geduld hebben dus ) Ik moet alleen opletten dat ik niet te bruin word door de zon , want dan vallen ze terug iets meer op ; de stria kleuren namelijk niet helemaal mee zoals de andere huid. Maar door bruinen zonder zon te gebruiken kunnen we dat heel goed camoufleren