asblond met goudblond geverft nu iets grijzig hoe krijg ik het grijze weer blonder?

Alvast bedankt voor de moeite!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe blond wil je zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijke kleur blond dus wel de askleur alleen is het wat grijzig uitgevallen! Had ze ontkleurt daarna as met goudtint eroverheen geverft 30min laten intrekken en uitgespoeld. Ben van mezelf middenbruin en dus roodpigment in het haar.

Antwoorden (1)

Het beste kun je je haar 6 weken met rust laten, daarna helemaal ontkleuren en goudblond erover heen zetten, maar het blijft een moeilijke klus, dus de beste optie is het door de kapper te laten doen, dan voorkom je een bos stro op je hoofd en wordt de kans op mislukken en blijvende schade een stuk kleiner.