Het klinkt raar, maar ik heb een hamerduim. Is er iets waardoor ik dit kan verbergen of waardoor het niet meer te zien is?

een hamerduim is een brede duim met een brede kleine nagel. Het is echt verschrikkelijk lelijk. En ik zit er erg mee. Ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Kunstnagels kan niet want ik zit met school, en ook dan zie je het nog erger. Bestaat er iets waardoor het dunner kan worden of dat je het in iedergeval niet ziet? help.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik durf ongezien te wedden dat het jou veel meer opvalt dan anderen...

Antwoorden (3)

Mee leren leven zou ik zeggen. Er bestaat geen tovermiddel waardoor je opeens 's werelds mooiste duimen krijgt. Iedereen heeft wel iets. Het feit dat je er erg mee zit is jammer, probeer er wat minder aandacht aan te schenken, het is en blijft immers gewoon een perfect functionerende duim toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee. wat echt helpt is die duim te accepteren zoals hij is. dan kijk je er zelf minder naar en anderen ook niet. als anderen erover beginnen kan je dan zeggen; oh dat is mijn hamerduim. onderwerp gesloten en er word niet meer opgelet. werkte ook bij mijn spraakgebrek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou haast zeggen: zullen we ruilen? Ik jouw hamerduim, jij mijn gewrichten. Bij mij is niets zichtbaar, ik heb geen plaatje boven mijn hoofd hangen waarop staat: "Nee, ik ben niet dronken. Ik loop raar vanwege mijn gewrichten!" Jij hebt ten miste iets dat zichtbaar is en dat is, met alle respect, een stuk beter uit te leggen.
Misschien moet je eens langs de huisdokter om te vragen naar de mogelijkheden.
En maak van deze zwakte je kracht!