Hoe kan je je nagels het best verzorgen na het verwijderen van acrylnagels?

Ik heb mijn acrylnagels laten verwijderen door een nagelstylist, ze heeft er daarna nagellak opgedaan dat heb ik net verwijderd maar ze zien er nu door dat gevijl boven op je nagel niet uit. Hoe kan ik ze het best nu verzorgen?

12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je nagels zijn nu dunner en beschadigd doordat het oppervlak steeds is opgevijld voor het aanbrengen van het acryl. Dit zal moeten uitgroeien en vergt dus wat geduld. Als je het oppervlak glad wil hebben, kan je ze verder polijsten, maar daar worden je nagels dus alleen maar dunner van. Het beste kan je dus de komende weken je nagels kort houden (want ze zijn dun en het 'witte gedeelte zal steeds snel scheuren) en voorzien van een laagje (blanke) nagellak, zodat het er wat netter uitziet en je nagels wat versteviging hebben.
Om de nieuwe aangroei van je nagel te bevorderen en zorgen dat deze zo gezond mogelijk is, kan je regelmatig je nagelriemen masseren met nagelriemolie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer uw acrylnagels zijn verwijderd hebben uw nagels nog extra verzorging nodig. Dagelijks insmeren met nagelriemolie en komende tijd nog kort houden.

Deze behandeling duurt + 1 uur

Voor meer informatie over acrylnagels kun je naar de site gaan bij de bron.