Hoe kan ik mijn haar kaarsrecht stijlen?

Ik heb dik haar en die kan ik in bedwang houden... Iemand tips???

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry, foutje... Die kan ik dus NIET in bedwang houden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (5)

Heb je lang haar? Deze tip kreeg ik van mijn kapper voor mijn dochters haar. 's avonds voor het naar bed gaan een staart maken met drie elastieken erin, dus boven in, in het midden en onderaan. Als je een stijltang gebruikt, altijd een produkt gebruiken waar je het haar mee beschermt tegen de hitte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede stijltang en goede spray of créme gebruiken.
Een vriendin van mij heeft ook heel dik haar. Zij heeft een hele goede stijltang haar, haar is altijd echt heel stijl terwijl ze normaal golvend haar heeft.Ze gebruikt volgens mij de stylings producten van l'oreal. En spuit na het stijlen wat haarlak in zodat haar haar goed blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn nichtje heeft heel dik lang haar, met van die kurkentrekker krullen.
zij maakt het het helemaal stijl en glad glad met een extra grote keramische stijltang, en L'Oreal Studio Silk & Gloss' producten (nu in de aanbieding bij de DA, zag ik vanmorgen). gewoon pluk voor pluk gladtrekken en het blijft glad tot de volgende wasbeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stijltang kopen van een hele goede kwaliteit is de oplossing. De stijltangen van CHI zijn daar perfect voor en worden vaak als beste stijltangen ooit beschreven. Het enige nadeel is dat ze vrij duur zijn, dus je zal misschien even moeten sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer je haar in verschillende etappes te stijlen. Ik heb ook erg dik haar. Ik zorg ervoor dat ik steeds een dunne laag van mijn haar stijl, de rest zet ik met een knip op mijn hoofd vast en steeds pak ik steeds een beetje haar erbij. Succes met het stijlen.