Hoe krijg ik nagellak met glittertjes erin van mijn nagels af?

Het is hartstikke mooi, het heeft hele kleine glittertjes die op zich allemaal van kleur veranderen als je je hand beweegt.

Met gewone aceton of nagellak verwijderaar krijg ik (wel heel erg langzaam en na heel hard wrijven) de lak van mijn nagels maar de glitters, die willen er helemaal niet afkomen.

Is er misschien iets anders waarmee het iets sneller gaat? Het kost meer dan uur om (bijna) alles er af te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie mooi wil zijn.... Tis algemeen bekend dat glittertjes nogal sticky zijn. In maart vindt je de kerstglitters nog in je bankstel. Bij wijze van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt answer, maar dat durfde ik niet zo te zeggen want ik vreesde dat jullie dan zouden zeggen dat ik niet goed schoon maak...

Het beste antwoord

Met remover voor kunstnagels! Gewoon je vinger een paar seconden in het potje houden en daarna met een watje met remover er af "schuiven". Niet boenen! Dan beschadig je je nagels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar had ik niet aan gedacht, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Nee, eigenlijk niet wat je nog kunt proberen is je watje goed nat maken met aceton en dat op je nafel duwen zodat het een soort van weekt en langzaan beginnen te wrijven een andere optie heb ik niet.

En ligt eraan hoe dik de nagelak is en hoe diep de gliters erin zitte maar je kunt ook proberen het met een vijl weg te vijlen. Maar let op ! Dat kan je nagels goed beschadigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met nagellak