Kan je nivea soft gebruiken als basis voor foundation?

Want het is toch goed om een basis onder je echte foundation te doen, is nivea soft daar geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Is dat een dagcreme?
burgos
12 jaar geleden
Het beste is,even naar de parfummerrie te gaan,
en daar even een monstertje vragen van de crème
die je wil gebruiken,onder je foundation.
Een creme onder je foundation is altijd beter voor
je huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een basis onder je foundation?
Klinkt als een fundering onder je fundament...
Als je een goeie foundation gebruikt hoeft daar niks onder.

Antwoorden (4)

elke dagcreme die niet al te vettig is, is geschikt, dus ook nivea soft.
laat de creme wel even goed intrekken voordat je foundation opbrengt.
Rieneke1
12 jaar geleden
ik heb nog nooit foundation gebruikt zonder een creme eronder.
Nivea soft gebruik ik voor mijn handen,niet voor mijn gezicht,daar kan je het beste een goede dagcreme voor gebruiken.
zelf gebruik ik diadermine,er is er 1 voor elke leeftijdsgroep,maar dat hebben meer merken wel.smeert lekker en trekt goed in en de foundation word daardoor ook beter verdeelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
nivea soft is ook fijn als dagcreme, ik gebruik het graag als zodanig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb altijd een minipotje niveasoft in mijn tas bij me,nog nooit gedacht om het op mijn gezicht te gebruiken.;)
ik gebruik graag dagcreme waarbij staat dat het rimpels e.d vermindert,nu inmiddels de 40+ dagcreme en moet zeggen,heb vrijwel (nog) geen rimpels.Vraag me af of niveasoft ook rimpels kan voorkomen.
Er is niet voor niks voor elk deel van de huid een andere creme,bodylotion smeer je toch ook niet op je gezicht?
Rieneke1
12 jaar geleden
als ik op dat moment niets anders bij de hand heb, smeer ik gerust bodylotion op mijn gezicht hoor :)
ik neem dat anti-rimpelgedoe niet al te serieus.
als ik mezelf echt wil verwennen, koop ik hydraterende iris-creme, van weleda, maar meer omdat de geur zo heerlijk is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Patje:
Natuurlijk wel.
Nivea soft in een tube is gewoon dagcreme.
Geen enkele creme kan rimpels voorkomen!!!
Zeker smeer ik 's zomers ook bodylotion op mijn gezicht.
Ik ben 60 en heb ook nauwelijks rimpels.
Gewoon mazzel.
Als jij dat een fijne creme vindt en het trekt goed in,
bij jouw huid, dan is dat prima.

De dagcreme van de Lidl (heel goed getest) is ook prima.

Je hoeft geen dure dagcreme te smeren.
Maar je moet even iets zoeken wat voor jou zelf
lekker werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
hydraterende dagcreme van de aldi is ook super!
nivea soft is een erg vette créme, hierdoor kan je ook weer meer puistjes krijgen. het beste is om een créme te gebruiken die speciaal gemaakt is om onder faundation te dragen, zoals dag créme etc.