Waar koop je 100% kokosolie?

Weet iemand waar ik kokosolie (100%) kan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is erg ongezond om in te bakken. Vergelijkbaar met varkensvet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, je hebt er maar heel weining van nodig. En het is een snelle energiebron.. Wordt niet opgeslagen als lichaams vet..,
En tekoop in natuurlinkels

Antwoorden (4)

heel duur in de natuurwinkel/eco-winkel, en heel goedkoop in de surinaamse of Indische toko. je kunt er in bakken en braden, maar je kunt het oop op je huid smeren. heerlijk spul
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je pure kokosolie kopen!

http://www.detuinen.nl/holland-barrett-pure-kokosolie.html

Het wordt ook gratis bezorgd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd bij de toko's, op deze site is het ook verkrijgbaar.

http://purekokosolie.nl/nl/12-bakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 % kokosolie is ongeraffineerde Koudgeperste kokosolie van biologische kwaliteit.

Toegevoegd na 57 seconden:
Bij eco winkel of op het internet, even googlen