Bestaan er pillen waarvan je zonder zon of zonnebank een bruine huidskleur van krijgt?

Of een ander middel om in te nemen? Ik bedoel natuurlijk geen bruiningscremes e.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen natuurlijk bedoelde je geen bruiningscrème, dat was voor mij wel zonneklaar ;-) Toch een +je voor het slapengaan... Zzzzz....

Het beste antwoord

Ja er bestaan producten op basis van caroteen om jouw kleurpigmenten te activeren.
Let er wel op dat je via caroteen-producten eerder een oranjebruin bekomt.
Voor een diepbruine kleur bestaan er andere pillen zoals met de super bruin capsule.
Je kan ze gebruiken in combinatie met natuurlijk zonnen of via de zonnebank maar ze hebben ook een duurzaam effect zonder deze impulsen.
Lees voor alle veiligheid tot maar goed de bijsluiter om ongewenste complicaties te vermijden.

Je kan ook wat meer wortelgerechten op je menu plaatsen hé ;-)

Warme groetjes en fijn weekend nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Krijg je zo'n oompa loompa effect ;)
zondag
12 jaar geleden
Werken zulke pillen ook als je bijna geen pigment hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naarmate je bruiner bent krijg je een donkerdere tint, dus als je licht (weinig pigment) bent zal je ook niet super bruin worden.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor die zijn er wel.Vaak bevatten ze caroteen.

Toegevoegd na 9 minuten:
In wortelen zit veel caroteen.Daarom is het drinken van wortelensap ook bevorderlijk voor sneller bruin worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit (30 jaar geleden) een klasgenote gehad die er oranje van uitsloeg...