Wie heeft ervaring met laser behandeling of permanente make-up( wenkbrauwen )?

Ik wil mijn wenkbrauwen laten doen.
Wat is beter: permanente make-up of laser behandeling.
Wie weet een goed adres in utrecht?
Hoor veel over infecties en ontstekingen. Wie heeft ervaring hiermee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Begin alsjeblieft niet aan laseren dan heb je geen wenkbrauwen meer en daar gaan ze dan overheen tatoeëren, dit ziet er heel erg nep uit en naar mijn mening erg oncharmant.
Als je graag je wenkbrauwen wilt laten tatoeëren zal ik je aanraden om dan de hair strokes-techniek behandeling te kiezen. dit is echt een heel mooi en natuurlijk effect.
ik weet natuurlijk niet hoe jouw wenkbrauwen er nu uitzien maar zelfs bij mensen die bijna geen haren of hele lichte haren hebben is dit echt heel erg mooi en bijna niet van natuurlijk te onderscheiden. bijgevoegd een plaatje.

Nog een laatste tip: je geeft aan dat je in Utrecht wilt, kijk eerst eens op je gemakje rond op internet bijvoorbeeld om te zoeken naar een betrouwbare salon die deze behandeling doet. Het is beter om een stukje ervoor te rijden dan om het om de hoek te laten doen met de kans dat het niet professioneel gedaan wordt en je veel geld ervoor betaald hebt.
Pijs: rond de €325 (indicatie, geld niet voor elke salon uiteraard)