Rare bultjes boven bovenlip; Hoe kom ik er vanaf en hoe voorkom ik ze?

Sinds kort scheer ik en ik krijg nu, waarschijnlijk daardoor, bultjes op het gedeelte tussen mijn bovenlip en neus. Ik scheer met scheerapperaat, en de bultjes lijken een beetje op pukkeltjes maar ik kan ze niet uitknijpen want dit doet echt heel erg pijn. Hoe voorkom ik deze bultjes? Hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Dat komt door irritatie van de geschoren huid.
Gebruik je het apparaat van je vader?
Je moet een electrisch apparaat niet delen met iemand anders.
Ik had dat ook en ben toen over gegaan op nat scheren{met mesje} en nu helemaal geen last meer van.
Gebruik wel scheerschuim en een goede after shave.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee heb mn eigen
Ik denk dat een ander (merk) scheerapparaat zou kunnen helpen. Bij het ene merk had ik ook meer 'problemen' dan met het andere merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook naar de schoonheidsspecialist gaan om je bovenlip te harsen, de pijn valt mee en je bent af van de irritatiebultjes.
wat je ook kunt doen is zelf de haartjes eruit trekken met een pincet, hierdoor wordt de haargroei ook minder.