ik zou graag zelf mijn onderlip piercing zetten maar ik ben nogal kleinzerig weet er misschien iemand hoe je je lip helemaal kan verdoven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het nogal wat als een kleinzerig iemand zichzelf vrijwillig wil doorboren! Volgens mij ben je dan het tegenovergestelde van kleinzerig...
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet doen, grote kans dat er wat verkeerd gaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sowieso geen piercing zetten.
naast dat het niet mooi staat, zal je het gat je hele leven zien, zal je een oplossing moeten vinden als je gaat werken. en je tanden gaan er kapot door. meer nadelen dan voordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NOOIT zelf een piercing zetten. Ga naar een goeie piercer en laat het daar doen!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel dom....Don't try this at home
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen!!
Ik heb vrienden die zulke (domme) dingen ook gedaan hebben,veiligheidsspelden door hun lip prikken,dat soort dingen.
Kan je lelijke ontstekingen van krijgen.
Ook is het mogelijk dat je bloedvergiftiging op loopt als er bacterieen op die manier in je bloedbaan terecht komen.
Niet doen!
Ga naar een goede piercer.

Antwoorden (5)

Ik zou het i.i.g. niet zelf gaan doen omdat er dan kans is dat je dan een infectie en allerlei dingen ervan gaat krijgen, ik zou het laten doen door mensen die er verstand van hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, het enige juiste antwoord
Er wordt een plaatselijke verdoving geplaatst bij de piercing zetter. Eventueel even ernaar vragen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is verboden. Als je piercer dat doet; wegwezen.
Piercers zijn helemaal niet opgeleid om verdovingen te plaatsen.
Allereerst raad ik het je echt af om het zelf te doen maar goed, je zou je lip kunnen koelen maar dat is nog geen garantie dat het verdooft!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf een piercing zetten is totaal onverstandig.
Jij kunt zelf niet zien of je recht pierct, en je hebt de benodigde materialen niet. (denk aan klemmen, holle naalden, steriele handschoenen, ontsmettingsmiddel)
Daarnaast heb je niet (zoals een piercer) geleerd over de anatomie de lichaamsdelen, en je kunt jezelf dus behoorlijk beschadigen. Niet alleen door het fout plaatsen, maar ook ontstekingen en bloedingen die kunnen ontstaan.

Een piercer mag zelf ook geen verdoving zetten (dat is een medische handeling), en daar heeft een piercer niet voor geleerd.
Het enige wat je zou kunnen doen is je lip vooraf koelen.
Maar nogmaals, het is onverstandig.

Ga gewoon naar een goede piercingshop in de buurt (check of ze GGD-certificaten hebben), en laat het daar doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
gewoon goed antwoord en goed advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed advies, stel je voor dat je een zenuw beschadig.
Misschien kun je dan je mooie glimlach wel vergeten.
Dikke +
NIET DOEN!! Ik heb het op mijn 17e zelf geprobeerd.. En ja, het werd al de volgende dag een dikke ontsteking!! Gelijk eraf, en heb het zelf nooit meer gedaan! Ik raad het je aan om je lichaam niet te verpesten, als je het toch graag wilt, ga dan naar een piercer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
gewoon het beste,idd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Dacht ik maar toen ook zo :( gelukkig heb k r geen litteken van over. Hoop dat ze t toch niet zelf probeert, zonde!