Op koude delen waar het niet of langzaam verdampt.
Liefst op kleding, niet op de huid.......
Toegevoegd op 03 oktober 2021 09:29: tekst
2 jaar geleden
Zorg ervoor dat stof en kleding de geur niet belemmeren. Parfum ruikt het best en gaat het langst mee als het zich kan versmelten met de natuurlijke oliën van je lichaam. Breng deze aan op je hartslagpunten. Geur reageert op warmte en als je het op je hartslagpunten aanbrengt, kan de geur de hele dag door vrijkomen. Probeer de achterkant van je nek, binnenkant van je ellebogen of polsen te spuiten.
Wrijf eerst een kleine hoeveelheid vaseline op je hartslagpunten voordat je de parfum aanbrengt. Deze zal fungeren als een hydraterend slot voor de geur, waardoor deze nog langer aanhoudt.
Je kunt het parfum natuurlijk ook op je kleding spuiten, maar het is de vraag of je dan op afstand iets ruikt...
2 jaar geleden
in je elleboog holte en in je knieholte. Daar blijft het het langste zitten. Ook je nek is een goede plek. Het liefst wel op je kleren want dan blijf je het langer ruiken