Hoe heet dit geurtje van Puma?

Mijn oma heeft een eau de toilette van het merk Puma (zelfde logo als de schoenen) er staat echter geen naam op. Het is een langwerpige rechthoekige fles met een witte dop. Het enige wat er op staat is het nummer 532001. Het geurtje is al een tijdje geleden gekocht dus het kan best dat het niet meer in het assortiment zit.
Iemand enig idee?

3 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Dat zal de Puma Woman Classic betreffen. Je kunt het in elk geval nog kopen bij de Duitse Amazon.
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Jesdh
3 jaar geleden
Dat lijkt er wel op! Heeft u voor mij een linkje? Kan hem op Amazon nergens vinden.
Amadea
3 jaar geleden
https://www.amazon.de/-/en/Puma-Woman-Classic-Eau-Toilette/dp/B0018NP710