Kun je compact poeder ook alleen op de plekjes doen?

Of is het de bedoeling dat je het over je hele gezicht smeert? Vind dit namelijk een beetje overbodig, maar onder mijn donkere kringen, littekens en rode puisten vind ik het wel handig. (gebruik geen foundation)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Eventueel kun je daar eerst een concealer voor gebruiken en daarna pas het poeder.
Doel van compactpoeder is onder meer oneffenheden verbloemen. Dat kun je ook alleen op bepaalde plekjes doen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt!! Maar ik heb alleen matt concealer en ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het niet samen gaat met poeder, weet jij hier iets meer van?
SimonV
3 jaar geleden
Juist wel. Poeder is ook een soort fixeerder, het zorgt ervoor dat de rest van je basismake-up (dus concealer, foundation, highlighter et cetera) beter blijft zitten.