Waar wordt Vogue Cats 50ml parfum nog verkocht?

De Bol.com verkoopt ze niet meer en ook bij andere online winkels kan ik de grotere flesjes van 50ml niet meer vinden (of ze zijn uit het assortiment). Waar zou ik eventueel nog wel deze eu de toilette kunnen kopen?

1.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Meerdere fysieke winkels melden op hun websites ze nog wel te hebben, zoals Kruidvat, Etos en AH. Probeer eens bij één van de winkels in de buurt.
Amadea
3 jaar geleden
Gaat het nou om parfum of om eau de toilette?

Antwoorden (1)

Deze is uit het assortiment: er is alleen nog maar parfum douche, parfum deo en douche mousse van.

Wat je zou kunnen proberen is contact opnemen met de fabrikant: soms hebben die nog wel wat staan van iets dat niet meer in de handel verkrijgbaar is.