Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste budgetproof bronzer ZONDER glitter echt geen een deeltje glitter?

Ook niet duur aub.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.8K
Amadea
4 jaar geleden
Zonlicht, met name in het vroege voorjaar. Daar krijg je zomaar helemaal gratis een gebronsd kleurtje van als je lang genoeg buiten bent.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de kruitvat heb ik er een van catrice deze is volgens mij iets van €3,- maar als je een goedkope wil kun je sowieso het best bij de kruitvat kijken daar hebben ze verschillende merken en vaak ook echt niet duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Abcde
4 jaar geleden
Bedoel je deze http://www.femmemagazine.nl/beauty/catrice-sun-glow-bronzing-powder/
als het deze of een andere is plaats dan de naam of een link naar het product bij je antwoord zodat het zoeken ernaar makkelijker is.
Als je deze bedoelt, dan lijkt het mij een goed antwoord.
De action, die telkens onder verschillende verpakkingen dezelfde producten verkoopt, heeft altijd wel een matte bronzer. Anders, is het een goed idee om eens langs te komen bij: Hema (altijd wel matte bronzers verkrijgbaar daar), kruidvat (met name: Catrice, maar ook Essence is tegenwoordig goed) en de Etos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De action heeft een hele mooie maat bronzer voor niet veel geld (2 of 3 euro vgm). Echt een tip!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
van essence: sun club matt bronzing powder. deze gebruik ik zelf ook hij is maar €3,50
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding