Hoe haal je een too much of nailpolish van je teennagels?

Remove it and start over again?
Ik lak mijn nagels haast nooit. Maar voor de zomer wil ik een leuk kleurtje. Ik weet dat er verschillende tutorials bestaan waarmee je je middag kan vullen. Maar zo perfect hoeft het niet voor mij eruit te zien. Het gaat mij gewoon om gelakte nagels. Hebben jullie tips?

3.6K
TurfGraver
4 jaar geleden
Je kon geen keuze maken tussen Engels of Nederlands?
Ritsuka
4 jaar geleden
Heb je het over een bepaald merk nagellak? Ik snap je vraag niet helemaal
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Voor deze vraag geldt: "Remove it and start over again" Want er is geen touw aan vast te knopen.
TurfGraver
4 jaar geleden
If you have te veel nagellak on your toe nails you can better verwijderen en opnieuw beginnen.
Zonnebloem1977
4 jaar geleden
@Turfgraver: anno 2019 praat nagenoeg iedereen half Engels half Nederlands. Zowel remover als tutorial zijn Engelse woorden doe ingeburgerd zijn in de Nederlandse taal.
TurfGraver
4 jaar geleden
@Sunflower1977,
In dat geval past mijn reactie mooi in jouw wereld. ;)

Antwoorden (1)

Gewoon schoonmaken en opnieuw beginnen, anders wordt het een rommeltje.
Mogelijk heb je te snel een tweede laag gelakt, neem je tijd met haast wordt het niets.
Succes met volgende poging, Zonnebloem

(N.B. Wij gebruikers mogen maar 1 taal gebruiken: Nederlands, is een GV regel)