Hoe kan ik een moedervlek verbergen?

Hallo, ik heb een moedervlek op mijn rechterhand en hij is best wel groot en ik schaam me ervoor. Ik wou vragen hoe ik hem kan verbergen met makeup, ik weet dit niet omdat ik een jongen ben. Ik had ergens gelezen dat je er concealer over heen kon doen, dus ik ging naar de kruidvat en het werkte niet ik smeerde het er gewoon overheen. Heb ik iets fouts gedaan of moet ik een andere makeuo proberen? Kan iemand me asjeblieft helpen. Dankjewel. En kan er ook een link bij als iemand iets heeft van makeup.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.3K
tinus1969
4 jaar geleden
Hoe groot is groot?
De meeste mensen valt dat soort dingen overigens helemaal niet op.
Antoni
4 jaar geleden
Iedereen heeft wel iets opvallends aan zijn lichaam. Niemand is perfect. Ik raad je aan te proberen er mee om te leren gaan. Dat lijkt mij veel makkelijker dan het steeds moeten verbergen van de moedervlek.
Ritsuka
4 jaar geleden
Geloof mij, niemand ziet die moedervlek
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb hier voor een reden een vraag gesteld dus stop met leer er mee te leven of niemand ziet het het is mijn eigen keuze en als je er niet mee eens bent dan ga naar andere vragen Antoni en Ritsuka
tinus1969
4 jaar geleden
Als je iets zeg mbt hoe groot die moedervlek is, kun je betere tips krijgen.
In bepaalde gevallen kun je via de huisarts vragen om de hele moedervlek weg te laten halen.

Antwoorden (2)

Dit product is daar speciaal voor.

Ik geloof wel dat in sommige gevallen het aangeraden is om in twee lagen te doen. Eerst een tintje lichter dan je eigen huid. En daarover eentje dat wel correct is.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke dus ik moet concealer doen iets lichter dan mijn huid en dan een dat mijn huidskleur is en moet ik dat op mijn hand doen met een borstel of sponge of gewoon met mijn vingers dankjewel
Bij de Etos verkopen ze een conceler die super dekkend is. De conceler is waterproof en een tattoo covering. de conceler is ook mat dus het valt niet op.
de conceler kost 1.50
wat wel belangrijk is is om matte poeder over je conceler te doen.
dan blijft het beter zitten , is het meer dekkend en het valt minder op.

Conceler op de huid aanbrengen en voorzichtig uitdeppen metb een beatyblender.
daarna met een poeder kwast voorzichtig poeder aanbrengen op de conceler.