hoe haal je nagellak goed weg?

Als ik mijn nagellak van mijn nagels af haal blijft er altijd nog wat zitten hoe halen jullie dat weg?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik doe altijd eerst een laagje blanco, en daarna pas een kleurtje.

Antwoorden (1)

Zonder nagellak remover kan 't ook, misschien wel beter. Laat je nagels weken in tandpasta en masseer ze daarna met een borsteltje. Op die manier zijn alle resten zo verdwenen.
of
Andere langzaam drogende nagellak , donkerder van kleur , kan je ook gebruiken. Lak iedere keer een nagel hiermee en verwijder het gelijk. Door het aanbrengen van de nieuwe nagellak wordt de oude zachter en dan voordat het droogt meteen eraf halen. Gebruik een vel keukenpapier, watten blijven plakken en zijn hiervoor niet praktisch.